Diary from Barcelony, part 4 + VIDEO

6. den - středa
Nás poslední den v Barceloně! Španělé trvali na tom, že nás musí vzít na nějakou lepší(!) pláž, takže jsme sedli na vlak a asi 15 minut jsme jeli do vedlejšího městečka - Badalona. Moc nevíme, jestli ta pláž byla hezčí, byla mírně industriálnější, ale je pravda, že tam bylo mnohem víc škeblí, tak si všichni nějaké nasbírali s sebou domů na památku :) Taky tam bylo pěkné molo, po kterém jsme se prošli a vyfotili se. Prý to dřív bylo normálně nákladní molo. Nicméně, na pláži nás nenechali moc dlouho a zase nás hnali zpět do Barcelony, na poslední společný oběd do restaurace La Fonda.
To byl zážitek! :) Byl to pořádný tradiční španělský oběd s několika chody.
Nevím, jestli si vzpomenu přesné pořadí, ale měli jsme polévku, pak předkrmy - donesli nám na stůl od každého něco, protože bylo složité se rozhodnout v tom počtu, takže jsme měli hodně zajímavé věci a moc nám to chutnalo, pak jsme měli hlavní chod, který si každá zvolil sám, stejně tak zákusek, pak začali nosit kafe, po něm panáky alkoholu, a nakonec ještě nějakej koláček. To jsme ale už byli tak nacpaní, že jsme nemohli. Celé to bylo ale příjemné, seděli jsme tam asi 2 hodiny, chodil tam pán, co hrál na akordeon, a Španělé nám dali dárky - klukům čepice a holkám šály. Po konečném zakončení tohoto stolování jsme šly ven, bylo to v přístavu Puerto Olímpico, a tam byla rychlá soutěž o nejlépe skákající žábu, které děti naučila vyrábět Tereza. Byla to docela sranda a ceny byly velmi hodnotné :)
Od přístavu jsme to vzali rovnou do naší čtvrti Sant Andreu, ale ti, kdo chtěli se ještě prošli po obchodech, nebo obchodním centru nedaleko, kde dokoupili poslední suvenýry a dárky. Doma jsme si sbalili kufry a rozloučili se s rodinami, protože druhý den ráno se už jelo na letiště. Teda všichni letěli zpět a já jsem jela do mého milovaného Burgosu na návštěvu...
Tak teď fotky, a pod fotkama videa!

Video vždy řekne trochu víc, než fotka, takže jsem během pobytu natáčela a tady je seznam 6 krátkých videí, které jsem z toho vytvořila :)